Rok 2012 (wreszcie) się skończył. Kolejny Nowy Rok niesie dla nas nowe szanse do wykorzystania. Wszystkim, którzy czytają ten krótki artykuł życzę, by rok 2013 był dla nich rokiem wielkiej motywacji do jeszcze osiągnięcia większych sukcesów w życiu osobistym i zawodowym.
Google przygotowało dla nas podsumowanie trendów wyszukiwania na całym świecie w roku 2012. Wśród nich możemy odnaleźć nazwiska zmarłej gwiazdy Whitney Houston, bijącego rekordy Gangnam Style oraz straszliwego Huraganu Sandy.
W Polsce trendy wyszukiwania prezentują się zgoła inaczej. Możemy śmiało zauważyć,
że Polacy nie są zanadto zainteresowani śmiercią światowej sławy wokalistki, ani Huraganem, który przecież nas bezpośrednio nie dotknął. Czego szukamy? Jak widać, głównie rozrywki, bo w TOP10 polskich wyszukiwań znalazł się: kwejk, Koko Euro Spoko, wiocha, TVN player, Julia, Moviestarplanet i to, czego niektórzy z nas się boją - ACTA.
O ograniczeniach i typowych problemach naszych rodaków może świadczyć lista najpopularniejszych wyszukiwań z cyklu „jak to zrobić”. Google podpowiedziały nam: Jak zrobić kłosa, Jak oszukać wariograf, Jak upolować faceta, Jak narysować twarz, Jak usunąć babylon, Jak zbudować dom, Jak odpowietrzyć kaloryfer, Jak wygląda czerniak i jak powiększyć stronę. Uff...
Widząc trendy 2012 roku możemy śmiało obstawiać, jakie mody przyniesie Nowy Rok 2012 i jakiego typu strony internetowe mogą nam przynieść największe dochody. Śmiało kierujcie swój wzrok ku najwyższym szczytom i najbardziej satysfakcjonującym osiągnięciom, których zdobycie da Wam poczucie spełnienia na długi czas!
Pozdrawiam
Seo Copywriter
Karolina Chaberek
Źródło danych: http://www.google.com/zeitgeist/2012/#poland
Google zeitgeist 2012
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz