Sporo czasu minęło od zmian w Textmarkecie. Przypomnę, że polegały one na wdrożeniu nowego systemu określania wartości artykułów. Jakość każdego artykułu została oceniona, a tekst został przydzielony do jednej z trzech kategorii. Im lepszy tekst merytorycznie, tym droższy. W serwisie panuje więc większy porządek, a jakość kupowanych tekstów jest w pełni przewidywalna. Jak zadziałało to na faktyczne dochody seo copywritera?
Pojawiła się w końcu opcja w wyszukiwarce pozwalająca na wybór jakości tekstu już przy jego poszukiwaniach. I bardzo dobrze! Z tego co zauważyłam, jest ciągle niewiele tekstów najwyższej jakości (premium) i istnieje duża szansa, że to właśnie nasz tekst zostanie wybrany przez klienta. Moim zdaniem warto się przyłożyć i napisać teksty na wysokim poziomie. Nie jest to przecież trudne. Dobrą strategią jest skupienie się na branży, w której jesteśmy ekspertami. Nie tracimy wtedy czasu na poszukiwania informacji, a piszemy szybko i sprawnie korzystając z wiadomości już nam znanych.
Kilka moich tekstów w jakości premium zostało przyjętych do Textmarketu i po jakimś czasie sprzedały się w bardzo atrakcyjnej - jak na internet - cenie około 40 zł. Mało tego, mogę śmiało stwierdzić, że artykuły seo oznaczone dwiema lub trzema gwiazdkami sprzedają się szybciej i częściej niż teksty słabsze. Taka praca satysfakcjonuje i jest motywująca :-)
Podsumowując krótko i zwięźle: po raz drugi polecam Textmarket wszystkim seo copywriterom dla których ważne jest zarabianie na pisaniu oraz pozycjonerom, którzy nie mają czasu na pisanie własnych tekstów seo. Artykuły najlepszej jakości przydadzą się również tym, którzy chcą zarabiać na sprzedaży linków na swoich stronach - dobry tekst będzie nie tylko unikalnym „contentem” - jak to brzydko mówią w branży, ale będzie też generował większą liczbę wejść na stronę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz