piątek, 28 czerwca 2013

GiełdaTekstów.pl - opinia

zarabianie na pisaniu
Obiecuję, że przetestuję i dam Wam znać. Opinie zamieszczone w internecie świadczą o tym, że Giełda Tekstów to szansa na lepsze zarobki niż te w Textmarkecie.

Jestem chyba dobrym przykładem przywiązania do jednej marki, bo nie mogę się przełamać, by publikować korzystając z tego serwisu. Wrzuciłam tam do tej pory tylko jeden tekst...

Całkiem niedawno zaczęłam współpracować z dwoma zleceniodawcami, którzy przysyłają mi regularnie dość znaczne zamówienia i terminowo wywiązują się z należności, więc nie jestem w stanie pisać "w ciemno" dla giełd. Poza tym nie zrezygnowałam przecież z pozycjonowania, które wykonuję dla kilku firm oraz dla moich prywatnych stron. Pisanie tekstów seo i w tym przypadku mnie nie omija.

Wszystkim niedowiarkom oznajmiam: zarabianie na pisaniu, nie wychodząc z domu jest możliwe, a nawet seo copywriter piszący precle jest w stanie zarabiać godnie, jeśli tylko chce mu się pracować.

1 komentarz: