wtorek, 18 września 2012

Wynaturzenia seo copywritera

Drodzy czytelnicy, wybaczcie ostatnie zaległości w postach. Wasza Seo Copywriter powróciła dziś do życia, po wykonaniu kilku dużych zleceń.
Nie umiem pisać bardzo słabych tekstów. Po prostu nigdy nie umiałam lać wody. Nawet w liceum, w kilku zdaniach zawierałam interpretację fragmentu, którą koleżanki rozpisywały na trzy strony. Zawsze zastanawiałam się, po co im to? W seo copywritingu jest może troszeczkę inaczej, bo pisząc precle, liczą się głównie znaki. Nie wszyscy klienci zwracają uwagę na ich treść. Muszę mieć jednak jakiś punkt zaczepienia, temat, skrawki informacji. W 99% przypadków sama je wyszukuję.

W zdobywaniu informacji i szybkim ich przetwarzaniu pomaga mi wiedza zdobyta w jednym z najlepszych liceów w moim mieście (na dzień jego ukończenia, najlepszym), dodatkowe fakultety z języka polskiego  oraz zaawansowana znajomość języka angielskiego zdobyta dzięki studiom filologicznym. Być może ta ostatnia czasem mi przeszkadza budować ładne stylistycznie zdania. Przy preclach nie ma to znaczenia, niewprawne oko nie zauważy naleciałości. Jednak „poważniejsze” (czytaj lepiej płatne) artykuły zawsze poddaję ze swojej strony uważnej korekcie, to pomaga. Szczerze mówiąc, jako seo copywriter piszący teksty seo, śmiało stwierdzam, że na dzień dzisiejszy lubię moją pracę.
Wracając do tematu głównego, czyli moich dzisiejszych zwierzeń na temat seo copywriting: mój system pracy pozwala mi również na pisanie tekstów, z którymi się osobiście nie zgadzam. Niektórzy mogą nazwać to sprzedajnością, innym przypomnę, że wykonując pracę na etacie, która im nie odpowiada, robią to samo.

Teksty seo, które zwyczajnie nie podchodzą lub nie ma się zielonego pojęcia o temacie, pisze się znacznie dłużej. Praca, którą wykonuje seo copywriter to (po nabyciu pewnego doświadczenia) również umiejętność trafnego wyboru najkorzystniejszych zleceń.

1 komentarz:

  1. Czasami można połączyć copywriting z seo copywritingiem. Wymaga to tylko ciężkiej pracy i pracy :)

    OdpowiedzUsuń