czwartek, 6 września 2012

Seo copywriter i google

Wyszukiwarka Google dla wszystkich osób związanych z SEO stała się swego rodzaju bóstwem. Ma to pewne uzasadnienia, kieruje ona pracą seo copywriterów i pozycjonerów.


Każdy z nas pilnie śledzi wszelkie zmiany w algorytmach Google. Dzień zaczynamy od sprawdzenia page rank, trust rank, site, backlinks i w końcu pozycji w tejże wyszukiwarce na słowa kluczowe. Ta walka o pozycję w Google dla własnej strony i strony klienta nigdy się nie skończy...

Według oficjalnego bloga Google, w ciągu całego roku pracownicy zmieniają algorytm googli nawet 500 razy. Wszystko po to, by wyniki wyszukiwania były jak najbardziej trafne (a pozycjonerzy mieli utrudnione życie). Podobno wprowadzają zmiany tak często, by były one niezauważalne dla przeciętnego użytkownika. Na blogu wyszukiwarki Google możemy przeczytać, że w algorytmie znajduje się około 200 czynników, wpływających na rezultat wyszukiwania. Jak to wpływa na osoby zajmujące się SEO zawodowo?

Praca, którą wykonuje seo copywriter i pozycjoner nie należy do łatwych. Piszemy teksty seo w taki sposób, by jak najbardziej wpasować się w oczekiwania wyszukiwarki. Musimy być po prostu na bieżąco. Nie da się istnieć w tej branży nie dokształcając się i czekając na posty na blogach w języku polskim. Szukamy wiedzy u źródeł. Powinniśmy po prostu brać sprawy w swoje ręce i po pracy czytać. Dużo czytać.

1 komentarz: