poniedziałek, 30 września 2013

Jestem Super Autorem ;-)

Osiągnięcie statusu Super Autora na Giełdzie Tekstów było dla mnie małym wyzwaniem, jak również motywacją do dalszego pisania artykułów oraz wygrzebania z czeluści komputera nigdzie nie publikowanych przeze mnie do tej pory treści. Jestem maniakiem wyznaczania sobie celów i spisywania list tego, co zostało do zrobienia. Zmieściłam się nawet w wyznaczonym sobie limicie czasu. Co poza tym nowego na Giełdzie?
Wprowadzono minimalną stawkę za tekst, to jest 1 zł / 1000 znaków ze spacjami. Nie wystawiam nawet precli w takiej stawce, bo od tego trzeba przecież odliczyć prowizję dla serwisu oraz podatek dochodowy. Wyszłoby na rękę w zaokrągleniu 78 groszy, przy założeniu, że prowizja dla Giełdy to 18% podatek dochodowy to 18% z kosztami uzysku 50%, bo przecież zrzekamy się praw autorskich. Kiepska stawka, wolę pisać już precle dla siebie, zwłaszcza, że AdSense zaczyna mi się podobać. Teksty za wyższe stawki, nie przekraczające 2 zł, spokojnie się sprzedają. Urozmaiciłam też nieco ich tematykę. Dodałam też wartościowe artykuły. Przy okazji, rozwiewam Wasze wątpliwości: nie biorę tekstów za nędzne stawki, bo mam zbyt daleko do Biedronki ;-)


Poprawiła się też jakość obsługi zapytań od autora. Maile są rozpatrywane bardzo szybko, a sugestie uwzględniane. Miło mi, że mogłam nawet przyczynić się do nowego ulepszenia na Giełdzie, które pojawi się niebawem.

Za jakiś czas napiszę Wam, czy status SA ma jakieś przełożenie w sprzedaży gotowych tekstów oraz w ilości otrzymywanych zleceń.

4 komentarze:

  1. Gratuluję zdobycia statusu Super Autora! Osobiście jakoś nie potrafię się zabrać do regularnego pisania i nie wiem kiedy mi się uda dobić do tej liczby 150 tekstów. Sam jestem ciekaw, czy dla Super Autorów będą się pojawiały jakieś specjalne zlecenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie udało mi się zdobyć ten status :) Kiedy można liczyć na obiecany wpis dotyczący przełożenia ma skuteczność sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten status już nic nie daje, takie teksty warto tworzyć na specjalne zamówienie, niż takie, które myślimy, że się sprzedają...

    Zapraszam na swój blog o Copywritingu, SEO i Pozycjonowaniu stron www http://blog.copywriterexpert.pl Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdobycia statusu Super Autora! :) Zdecydowanie Ci się należało.

    OdpowiedzUsuń