Praca, którą wykonuje seo copywriter zależy głównie od niego. W zależności od tego, gdzie szuka zleceń i jak wielu ma stałych klientów, tak wiele czasu musi poświęcić swojej pracy. Osoby, które pracują za stosunkowo niskie stawki w porównaniu do osób piszących teksty seo, mogą przebierać w zleceniach.
Seo copywriting nie jest rzeczą prostą.
Są dni, kiedy zleceń jest po prostu mało. Są też dni, kiedy każdy kwadrans należy poświęcić swojej pracy i nie ma zbytnio czasu na życie prywatne.
Po pewnym czasie pisanie tekstów staje się nieodłączną częścią każdego dnia, bez tego czujemy się niepełni. Artykuły na strony internetowe nie powstają same, nie da się również napisać kilkudziesięciu sztuk w godzinę. Klienci czasem nie zdają sobie z tego sprawy i wymagają napisania kilkudziesięciu tysięcy znaków w jeden dzień. Owszem, są tematy, na które można pisać bez końca. Teksty zapleczowe, dobre merytorycznie wymagają od nas wiedzy, a ta nie bierze się z nikąd.
Jeśli nie ma bezpośrednich zleceń od klientów, seo copywriter kieruje swe kroki ku giełdzie tekstów. Można wgrać tam własne unikalne teksty z frazami kluczowymi, które są najczęściej wybierane przez klientów. Piszemy wtedy w ciemno, nie oczekując na konkretne zlecenia. Teksty wgrywamy do bazy i cierpliwie czekamy na sprzedaż.
Możemy również przeszukiwać serwisy typu zlecenia przez net, oferia i inne tego typu. Obserwując je osobiście doszłam do wniosku, że nie ma po co tam się pakować. Publiczne pokazanie cen i ofert sprawia, że wykonawcy prześcigają się proponując niezdrowo niskie ceny. Wiadomo, że niska cena to niska motywacja i niewielka staranność - w konsekwencji klient byle jaki tekst za byle jakie pieniądze.
fajny miły blog
OdpowiedzUsuńCiekawostka do poczytania jak nie ma się co robić, ale informacje wyglądają na rzetelne.
OdpowiedzUsuńOby więcej takich wpisów!
OdpowiedzUsuń