czwartek, 7 kwietnia 2016

JA i SEO COPY

Nie bawię się w pisanie pod SEO, chyba, że dla siebie i na to też nie mam już za bardzo czasu. Nawet zrezygnowałam z pracy przy SEO dla klientów zewnętrznych, co robiłam jeszcze jakieś pół roku temu. 

Zajęłam się tym, co sprawia mi aktualnie przyjemność i jest dla mnie lżejszą pracą, w której odnoszę sukcesy. Pisanie tekstów SEO było dla mnie pracą przejściową, dzięki której mogłam zarobić na część sprzętu, jaki był mi potrzebny do aktualnej pracy, a kiedy już nabyłam to, co wstępnie było potrzebne, zaczęłam zarabiać na kolejne inwestycje tym, co sprawiało mi przyjemność. 

Już nawet nie potrafię pisać takich bzdur, jak kiedyś, choć to kuszące, by postawić kolejnego bloga pod adsense, może tym razem będzie zarabiał więcej niż kilkadziesiąt pln/mc :p Tym razem będzie to blog opisujący moją podróż i miejscowość, do której wybieram się na wakacje. Nie zgadniecie nigdy gdzie - Zjednoczone Emiraty Arabskie :-D i to nie za SEO Kochani, niee, nie tak się nie da. W tym miejscu pragnę też polecić tanie latanie i podziękować wszystkim moim zleceniodawcom z SEO po 1 zł/1000zzs za to, że pomogli mi przetrwać najtrudniejszy finansowo okres w moim życiu. A Wy, gdzie jedziecie na wakacje? Uwaga, uwaga - publikacja komentarzy z linkami ;-)

P.S. Dodam jeszcze tylko, że sami sobie jesteśmy winni tak bardzo schodząc z cen. W "mojej nowej branży" tego błędu nie popełniam.

14 komentarzy:

  1. Cóż to za nowa branża? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Copywriting to ciekawy pomysł na zarabianie, jeśli jesteśmy kreatywni i nigdy się w tym nie wypalimy. Po ciekawe źródło inspiracji zapraszam na swój blog o Copywritingu, SEO i Pozycjonowaniu stron www http://blog.copywriterexpert.pl Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem copywriterką, uwielbiam pisać dlatego praca sprawia mi masę przyjemności :) W dodatku nie jest stresująca, na zarobki również nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W dniu dzisiejszym teksty pisane pod SEO są bardzo pożądane i jakby nie było to zarobki w tej branży rosną. Jeśli macie chwile wpadnijcie na https://dolp.pl/blog gdzie możecie poczytać nowinki ze świata SEO.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli rozbudujemy dobrze bloga to warto by było na nim trochę zarabiać. Jednak aby to robić to trzeba zainwestować w marketing. Można zainteresować się Adwordsem(https://foxstrategy.pl/kampanie-google-adwords/), promowaniem bloga w social media(fb) czy pozycjonowaniem pod konkretne frazy.

    OdpowiedzUsuń
  6. To, że nie bawisz się w copywriting pod seo, to błąd W końcu celem każdego blogera jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców, a bez wysokich pozycje na frazy, tego nie da się zrobić. Warto postawić na copywritera seo z Poznania - https://seo-cymes.pl/content-marketing/.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że same teksty pisane pod SEO są istotne i każdy z nas zapewne takich rzeczy używa. Moim zdaniem również warto jest robić audyt SEO https://reporterzy.info/3924,jak-zrobic-audyt-seo-samemu.html regularnie i nawet wtedy kiedy dopiero się uczymy go robić samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie również pozycjonowanie jest bardzo dobrym sposobem na to aby uzyskać większy ruch w sieci. Dosadnie to zostało przestawione w artykule http://compatto.pl/pozycjonowanie-stron-google-czego-zalezy-pozycja-rankingu/ i ja uważam, iż jest to prawda. Oczywiście, iż pozycjonowanie jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieraj bezpłatne motywy powerpoint, które sprawią, że Twoje prezentacje będą wyglądać atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem przekonana, że posiadacie również swoje reklamy w social mediach i potrzebujecie odpowiednich pomocy do tego, aby sprawdzać właśnie takie reklamy. Ja w tym celu śmiało mogę polecić Wam rozwiązanie, jakim jest audyt social mediów. Przeczytacie o nim na stronie https://tearsofjoy.pl/kopalnia-wiedzy/jak-samodzielnie-zrobic-audyt-social-mediow

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem zdania, że ogólnie pozycjonowanie stron jest bardzo istotne i jestem zdania, że warto się tym zainteresować. Osobiście o tym czytałem w artykule https://lepiej-widoczni.pl/pozycjonowanie-lokalne-czy-globalne-na-co-warto-sie-zdecydowac/ i jak najbardziej, uważam że takie kwestie są dość ważne. Przede wszystkim, iż teraz chyba każdy pragnie aby być wysoko w wyszukiwarce internetowej.

    OdpowiedzUsuń
  12. W momencie kiedy o tym powiemy, to właściwie reklama naszej witryny www jest dość istotna. Na przestrzeni ostatnich dni fajnie to ostało opisane na https://www.reklama.pl/aktualnosci/szczegoly/pozycjonowanie-stron--od-czego-zaczac,11451 i taka jest prawda w momencie optymalizacji stron. Na początku należy poznać czym tak naprawdę jest to optymalizowanie.

    OdpowiedzUsuń